MENU
» Piagam Pelanggan MDKL » Jabatan Penilaian dan Pengurusan Harta
» Unit Audit Dalam » Jabatan Kejuruteraan
» Unit Perundangan » Jabatan Kawalan Bangunan
» Unit Pesuruhjaya Bangunan (COB) » Jabatan Perancangan Pembangunan
» Unit Korporat dan Perhubungan Awam » Jabatan Perlesenan
» Unit Pusat Setempat (OSC) » Jabatan Landskap
» Unit Perolehan dan Ukur Bahan » Jabatan Pembangunan Masyarakat
» Unit Integriti » Jabatan Penguatkuasaan
» Jabatan Khidmat Pengurusan » Jabatan Pengurusan Sisa Pepejal dan Kesihatan Persekitaran
» Jabatan Perbendaharaan » Cawangan Bandar Saujana Putra

 

UNIT ADUAN, PERHUBUNGAN AWAM DAN KORPORAT

Menjaminkan layanan yang mesra di dalam pengurusan pentadbiran yang berkualiti dan sentiasa prihatin terhadap masalah pelanggan. Ke arah itu kami berjanji:-

  1. Memberi layanan yang mesra dan bersopan terhadap pertanyaan pelanggan dalam tempoh 3 minit.
  2. Menerima dan menyalurkan aduan yang di terima dalam tempoh 30 minit ke Jabatan yang berkaitan dan memberi maklumbalas dalam tempoh 14 hari.
  3. Memberikan maklumat berhubung Dasar, Program MDKL kepada orang awam dalam tempoh 1 minggu sebelum program.